Ervaringen met Belgacom

Een ervaring melden over Belgacom!

Over Belgacom

Als maatschappelijk verantwoordelijke onderneming wil Belgacom de voorkeursleverancier zijn van intuïtieve end-to-endoplossingen die een combinatie van vaste en mobiele telecom, IT en media bieden en die zo de klanten de kans geven hun werk en privéleven op een duurzame manier te beheersen en verrijken.

Klantendienst: 080022800
Telefoon: 022/02.41.11
Website: www.belgacom.be


Opgelet: Belgacom is hier niet actief
Is dit uw bedrijf?
niks
overal

liegen
bedriegen
oplichten

COMPLIMENTEN

Multi en security zichtbaar

Mijn probleem is opgelost langs een andere weg. Dank voor je aandacht en antwoorden.  

Terugname van niet gewenst toestel

Na een paar bezoekjes aan het belgacomcenter in Woluwe heeft de verkoper het niet aan de wensen overeenkomende toestel terugbetaald.

Uitschakelen mailbox gsm bij belgacom

Ganse voormiddag hebben ik en mijn vriendin geprobeert de mailbox te laten uitschakelen,niemand was daar schijnbaar toe in staat.Mijn vriendin en ikzelf werden meermaals afgescheept dat het niet mo...

PROBLEMEN

Telefoonkabel kapot

beste door werken hebben wij een telefoonkabel doorgetrokken

Probleem na stopzetting contract

Geachte,   Met dit schrijven wil ik een klacht neerleggen tegen B

Factuur

Jullie hebben een herrinering gestuurd voor mijn factuur om die binnen de 3 dagen te betalen (normaal is dit min 5 dagen) en de 3 dagen zijn nog niet om en jullie bellen al , om dan nog eens koste...

Klantendienst 0800 22 800 onbehulpzaam onbeschoft

1) ik heb lang moeten wachten vooraleer operator aan lijn + slechte telefoonverbinding + verschillende contactnames (3) op 14/06/14 tussen 17.00 - 18.00 uur, voorheen tussen 16.00 - 16.30 uur 2...

Onvriendelijke telefonisten

Deze week had ik een kapot toestel binnen gebracht bij een belgacom center en er een ander  mee gekregen ( had nog garantie op oud toestel) toestel geinstalleerd  zag dat ik niet a...