Ervaringen met Dell

Een ervaring melden over Dell!

Over Dell

Al meer dan 26 jaar heeft Dell landen, gemeenschappen, klanten en individuele personen in staat gesteld om met behulp van technologie hun dromen te verwezenlijken. Klanten vertrouwen ons bij het leveren van technische oplossingen die hen helpen om meer te bereiken, of ze nu thuis zitten, op hun werk, op school of elders in de wereld.

Klantendienst: 024/81.91.00
Telefoon: 024/81.91.00
Website: www.dell.be

Nog geen score beschikbaar




Opgelet: Dell is hier niet actief
Is dit uw bedrijf?

COMPLIMENTEN

Er zijn nog geen complimenten gemeld.

PROBLEMEN

Aankoop p c

Ik bestel een p.c. online en betaal onmiddellijk. Krijg bevestiging van order en betaling, doch p.c. kan pas over een kleine maand geleverd worden, wat helemaal niet vermeld stond. Ik zeg de order...

Klantenservice facturatie verzending

Ik kocht op 21 december via de dite van Dell een monitor van 660 euro.  Verwachte leverdatum stond gemarkeerd 5 -7 werkdagen. Eerst ging het al mis met de betaling via creditcard. Ik werd...

Dell Inspiron 17R SE na 3 maanden crasht harde schijf

Na vier jaar is mijn vorige Dell laptop gecrashed, dat gebeurde begin september dit jaar. Dan maar een nieuwe besteld: Dell Inspirion 17R SE. In eerste instantie heel tevreden van het geleverde toe...

Apparaat stuk en nog in garantie geen oplossing

vorige week, bij opstarten gebeurde er niets meer,  ( dinsdag ) onmiddelijk naar dell gebeld 027119587 halfuur voor er iemand aan de lijn was, die probeerde nog vanaales e laten proberen om n...

Contact en uitvoering waarborg

Rond 10 september valt de pc volledig uit. Poging contact te krijgen met de supportdiensten  is desastreus. Op 15/9/11 adviseert de dienst verkoop mij contact op te nemen met