Ervaringen met Fnac

Een ervaring melden over Fnac!

Over Fnac

Geen bedrijfsprofiel beschikbaar

Klantendienst: 027/00.91.80
Telefoon: 027/00.91.80
Website: www.fnac.be

Nog geen score beschikbaar




Opgelet: Fnac is hier niet actief
Is dit uw bedrijf?
Er zijn onvoldoende beoordelingen.

Schrijf jij een beoordeling over Fnac?

COMPLIMENTEN

Verontschuldiging

Audioproduct na 2mnd niet binnen : misverstand met filiaal Frankrijk.  Na brief nr directie wil men direct voorschot terugbetalen of cadeaubon €50 of aftrok €50 van geleverd product...

PROBLEMEN

ORDERS GEPLAATST OP 20 1 2016 NOG STEEDS DEZELFDE STA

3 Orders geplaatst op 20/01/2016 1 order reeds 4 dagen ontvangen,de andere orders veranderen niet van status,zijn nig steeds in verwerking,dit is toch niet normaal? Ik heb reeds 2x gemail...

Nieuwe iphone 5

kocht half sept een iphone 5 voor 699 euro bij fnac in wijnegem shopping. Na 10 dagen was probleem met het geluid. phone werd afgeleverd bij dienst na verkoop en werd opgestuurd naar apple; zou 3 ...

Dvd

Onlangs  dvd  aangekocht  Evita  wat  blijkt   Duitse   Versie   bestaat  niet  in  Engels   nochtans  van...

Wiko gsm 23 dagen oud

ik heb een wiko gsm gekocht gehad meteen online bescherming gekocht omdat zij geen hadden   na 23 dagen valt de gsm uit breng hem binnen en krijg via mail dat hij vochtschade opgelop...

Onbeleefd en grof

Vandaag 3 febr. 2014 bij het afrekenen aan de kassa van Fnac Guldenvlieslaan Brussel weigerde de kassierster Nederlands te praten, niet eens het bedrag in het Nederlands te spellen noch AUB of Dan...