Ervaringen met GLS

Een ervaring melden over GLS!

Over GLS

De GLS organisatie in België bestaat uit zusterondernemingen GLS Belgium en GLS Belgium Distribution (het voormalige ABX BELGIUM Distribution), beide dochteronderneming van General Logistics Systems B.V. met zetel in Amsterdam.

Klantendienst: 025/56.62.11
Telefoon: 022/52.65.07
Website: www.gls-belgium.com

Nog geen score beschikbaar




Opgelet: GLS is hier niet actief
Is dit uw bedrijf?
Er zijn onvoldoende beoordelingen.

Schrijf jij een beoordeling over GLS?

COMPLIMENTEN

Er zijn nog geen complimenten gemeld.

PROBLEMEN

Levering pakket uitermate slechte klantenservice

Bij de levering van mijn pakket, liep er heel wat mis.   Ik kreeg een bericht in de bus op 27/05/2017 met daarop de vermelding dat er een eerste levering plaatsvond op 26/05/2017 om ...

Levering pakket uitermate slechte klantenservice

Bij de levering van mijn pakket, liep er heel wat mis.   Ik kreeg een bericht in de bus op 27/05/2017 met daarop de vermelding dat er een eerste levering plaatsvond op 26/05/2017 om ...

Dozen vielen voor onze neus en mochten niets nachecken

Op vrijdag 14/10/16 omstreeks 15u15 komt GLS met kazen die besteld waren in Zwitserland. Voor onze neus zien we na verkeerd stapelen van de dozen, en wij de opmerking maken dat deze zo niet dienen...

GEBREK AAN SERVICE BIJ FOUT BINNEN EIGEN NETWERK

Ik lever een pakket af op 27/07 bij een GLS parcelshop. De bediende in de shop meet het pakket op, kleeft er een barcode klever op. maakt de afrekening, en ik betaal. Na 2 weken krijg ik ...

Levering spoorloos

Op 27/11 is er volgens Gls een pakje aangeleverd en op de plaats gelegd bij mijn afwezigheid zoals gevraagd .  Enkel het pakketje blijkt er niet te zijn ook geen melding in de breivenbus of z...