Ontdek de kracht van klanten, medewerkers en andere stakeholders van uw bedrijf!


Waarom niet gewoon samenwerken?

Klanten staan in 80% van de gevallen positief of neutraal tegenover een bedrijf waarbij ze klant zijn. Dat is een ideale kans om daar verder op te bouwen en samen te werken aan de toekomst! Ook andere stakeholders, zoals medewerkers, zitten vol goede ideeën om de toekomst van uw bedrijf te verzekeren. Waarom dan niet gewoon samenwerken?

Mensen willen zich maar wat graag engageren en voelen zich snel betrokken bij het creëren van nieuwe producten/diensten. Profiteer van deze gelegenheid om die toekomstige producten en diensten perfect af te stemmen op de noden van de markt.

Daarom voorzien we bij TalkToo in een heel gebruiksvriendelijke cocreatie-tool om deze win-win situatie ten volle te benutten. In vijf eenvoudige fases worden dromen realiteit!

Luister en probeer samen met uw stakeholders het product/de dienst van morgen te creëren!

VRAAG ONMIDDELLIJK MEER INFORMATIE!

Samenwerken in 5 eenvoudige fases



Stap 1

In de brainstorm fase kan er heel breed nagedacht worden over een bepaald onderwerp of een concrete vraag. Alles kan in deze fase aangebracht worden om later te verfijnen. Zowel klanten, medewerkers of andere inspirerende TalkToo gebruikers kunnen hun ideeën aanbrengen.

Stap 2

In de concepting fase worden de ideeën uit de brainstorm fase omgezet in concrete concepten. Hier worden dromen of verlangens omgezet in realiteit en door alle actieve stakeholders verder aangevuld.

Stap 3

In de beoordeling fase worden de concepten beoordeeld op haalbaarheid, populariteit en kwaliteit. Iedereen kan per concept éénmalig zijn/haar stem uitbrengen. Op het einde van de rit komen de meest goede concepten naar boven en gaan die ook door naar de volgende ronde.

Stap 4

De verfijningsfase is de laaste stap alvorens een winnend concept wordt bekendgemaakt. Hier worden de meest populaire concepten uit de voorbije dagen/weken, verder verfijnd tot een (sch)haalbaar ontwerp.

Stap 5

De finale stap is het bekend maken van het winnende concept. Hiermee is het natuurlijk niet verplicht om dit ook effectief uit te voeren maar er kan natuurlijk wel rekening mee worden gehouden.

Onze boodschap naar consumenten




Meer weten?


Vul hieronder uw bedrijfsgegevens in en wij contacteren u zo snel mogelijk met meer informatie!

Bedrijfsgegevens

Bedrijfsnaam


BTW Nummer

Contactpersoon

Voornaam


Familienaam


E-mail


Telefoon