Ervaringen met Mobistar

Een ervaring melden over Mobistar!

Over Mobistar

Mobistar is één van de belangrijkste acteurs op de Belgische en Luxemburgse telecommunicatiemarkt, is actief in mobiele en vaste telefonie, in fix data, in adsl en in andere diensten met een groot groeipotentieel. Het bedrijf ontwikkelt innovatieve producten en diensten voor de residentiële en voor de professionele markt. Mobistar is genoteerd op de Beurs van Brussel en behoort tot de France Telecom–groep

Klantendienst: www.mobistar.be/info/contact/index.html
Telefoon: 027/45.71.11
Website: www.mobistar.be


Opgelet: Mobistar is hier niet actief
Is dit uw bedrijf?
Er zijn onvoldoende beoordelingen.

Schrijf jij een beoordeling over Mobistar?

COMPLIMENTEN

Te hoog factuur

Ik heb hier mijn probleem gisteren morgend geplaatst. Mijn probleem was dus dat ik al 2 facturen had gekregen boven de 200euro. Het eerste had ik betaald en ik had het abonnement laten blokkeren zo...

Abonnementswijziging technisch probleem

Ik had gevraagd aan Mobistar om mijn Mobistar abonnement te wijzigen naar een prepaid kaart. Ik werd zonder enige tegenwerking omgeschakeld, na verzending van een aangetekende brief. Enkele d...

Mworld Mobistar

I.v.m. Mworld: Ik ben zaterdag naar de Mobistar winkel geweest in Leuven, in de Diestsestraat Mijn probleem uitgelegd en de man heeft direct gezien dat er iets was met mijn HTC-Legend, namelijk ...

Verkeerde berekening

vandaag 07/03/2012 heb ik het bedrag terug gestort gekregen op mijn rekening ook vorige week een cadeaubon mogen ontvangen allez na alles is toch alles voor de moment in orde gekomen nu is het gew...

3 euro kost om te melden dat het 3 euro kost

Na mijn bericht op Twitter direct gecontacteerd door Mobi*. Zeer vlug en helder opgelost, ze hebben zelfs het geprefinancierde deel van het abonnement nog terug gestort.

PROBLEMEN

Premiumnummers

Beste , Op mijn factuur wordt vermeld dat ik voor een bepaald bedrag aan premiumnummers heb gebeld ..ik betwijfel dit ten zeerste ..ik kan mij niet herinneren dit ooit te hebben gedaan ..ik geb...

ONTVANGST MOBISTAR

WEINIG OF GEEN ONTVANGST EN ZEMST ELEWIJT  AL VERSCHILLENDE KLACHTEN NEERGELEGD .. NOPPES 

Geen 50 euro aankoopbon na online aankoop

Bij online bestelling van gsm met abonnement, staat op website dat je bon via e-mail wordt verstuurd enkele dagen na bestelling. Inmiddels 40 dagen later en vele telefoons naar klantendienst nog s...

Gsm geblokkeerd

027459539 dit nr moeten wel bellen voor re activatie en mss voorschot betalen ,ik kan niks meer doen heb juist een dag mijn nieuwe simkaart

Factuur van over 600 euro

Mobistar stuurt rekening van 608 euro terwijl wij geen abonnement hebben, enkel internet on mobile met herlaadkaart. De gsm nummer was in het verleden wel gekoppeld aan een panter 35 abonnement. M...