PROBLEEM MET 3 SUISSES

UNIEK ID: 16708

Levering zetel Een ramp

4.739 keer gelezen
07 november 2015

Op 13/9/15 heb ik een zetel besteld, maar mijn bestelling bleef op "vertraagd" staan.

Op 26/9/15 krijg ik een mailtje van de klantendienst dat mijn bestelling nog 5 weken zal uitblijven en zodra hij voorradig is ik verwittigd zal worden van een leveringsdatum.

Op 28/9/15 is de status van mijn bestelling plots "onderweg".  Paniek uiteraard, want ik ben niet thuis, heb geen bericht van levering gekregen, dus mailtje naar klantendienst: wat is er aan de hand?  Pakket onderweg? Wat is er met mijn 5 weken gebeurd?

Op 30/9/15 krijg ik antwoord dat mijn zetel vroeger binnen is en dat de planningsdienst nog een datum moet pikken en mij schriftelijk op de hoogte zal stellen.  Ik stuur direct een mail terug met de vraag of er toch pas binnen 5 weken geleverd kan worden, want ik werk in het onderwijs en ik heb alleen verlof tijdens de officiële schoolvakanties.  Klantendienst geeft dus door aan de planningsdienst dat de levering de 1ste week van november moet gebeuren.  Let er dus op dat er al van DERTIG SEPTEMBER gevraagd wordt aan de planningsdienst om de 1ste week van november te leveren.

Op 22/10/15 stuur ik weer een mail naar de klantendienst "wanneer wordt er geleverd in de 1ste week van november, want het begint te naderen?".  Antwoord: nog geen datum bekend, we houden u op de hoogte.

Op 3/11/15 nog steeds geen leveringsdatum ontvangen, dus nog maar eens mailen. Ik vind het onbegrijpelijk dat er nog geen datum bekend is in de week, waarin de levering moet gebeuren.  Krijg ik op 4/11 een mail terug van de klantendienst: levering is ingepland maandag 9/11/15.  Dat is dus de maandag NA een hele week vakantie.  Mijn oude zetel is ondertussen weg, want die had ik aan een goed doel geschonken en die ophaling moet je ook tijdig regelen.  En mijn nieuwe zetel, die is ... NIET GELEVERD!!!!!!

Een vriendelijke consulente via het nr van de planningsdienst heeft toch nog geprobeerd om iets te regelen maar dat is verloren moeite geweest van haar.  Wat zij wel nog heeft gedaan, is laten weten aan de planningsdienst dat er enkel na 16u30 kan geleverd worden, tenzij op woensdag, dan kan het vanaf 12u30.

We zijn nu 7/11/15 en er is nog steeds geen nieuwe leveringdatum bekend, want dat heb ik weeral nagevraagd bij de, altijd zo vriendelijke, klantendienst.  En waarschijnlijk zal de levering op een woensdag gebeuren.  Ervan uitgaand dat de planningsdienst niet weer mijn vraag negeert.

En welke datum zijn we de eerstvolgende woensdag?  Ja, 11 november, wapenstilstand,  een feestdag, en dan wordt er uiteraard niet gewerkt.  Zal mijn levering dan misschien 18 november gebeuren?  Of de week daarna?  Of die daarna?  Want blijkbaar doet de planningsdienst toch gewoon zijn zin en houdt geen rekening met de betalende klant.

Waarom is het toch zo moeilijk en gaat het zo moeizaam?  Ik wil gewoon maar een nieuwe zetel!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing

Ik wil gewoon dat mijn zetel geleverd wordt, liefst zo snel mogelijk, en rekeninghoudende met mijn leveringsmogelijkheden.  En dit ten laatste op woensdag 18 november!!!! Me dunkt dat ik dan nog veel geduld heb gehad.

Oplossing van 3 Suisses:



De klant heeft gemeld dat het probleem is opgelost.




Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Inez

TalkToo's: 90

REACTIE KLANT

De planningsdienst heeft eindelijk rekening gehouden met mijn leveringsmogelijkheden en ze zouden nu woensdag (18 november) mijn zetel leveren.  Dus ik ben in blijde verwachting.


Inez

TalkToo's: 90

REACTIE KLANT

De planningsdienst heeft eindelijk rekening gehouden met mijn leveringsmogelijkheden en ze zouden nu woensdag (18 november) mijn zetel leveren.  Dus ik ben in blijde verwachting.


Inez

TalkToo's: 90

REACTIE KLANT

Het is gelukt!!!!  Mijn zetel staan dan eindelijk in mijn living te "blinken" :-)


Inez

TalkToo's: 90

VOORSTEL AANVAARD DOOR KLANT

Dit probleem is opgelost!
Inez

TalkToo's: 90

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!