PROBLEEM MET BEUP

UNIEK ID: 15311

Contract Be Up

8.986 keer gelezen
06 mei 2014

Beste,

Ik heb deze ochtend volgende mail verstuurd naar be-up
(Ik dacht dat het niet slecht was deze hier ook nog eens te plaatsen) :

Op 24/04/2014 heb ik een contract afgesloten bij Be- Up.
Dit gebeurde bij mij in de winkel met 1 van uw verkopers.

Dit contract had ik willen opzeggen om volgende redenen:
- Ik kreeg geen bedenktijd.
- niet ideale omstandigheden, klanten die binnengekomen, telefoon, ...
- Alle grote bedragen worden doorstreept, waardoor de indruk wordt opgewekt dat 200€ per maand niet veel is. Achteraf gezien is 200€ wel veel geld per maand.

Ik hoop dat u begrip kan opbrengen voor de fout die ik maakte van onmiddellijk te ondertekenen. Alsook begrip voor een beginnende zelfstandige ondernemer die het zoiezo al niet gemakkelijk heeft.

Hopend op een positief antwoord.

Mvg


Gewenste Oplossing

Graag een kosteloze opzegging van mijn contract, omdat er nog geen kosten gemaakt zijn.Alvast bedankt.

Oplossing van BeUP:



Geachte,


Wij hebben begrip voor uw situatie.

Wij sturen u eerstdaags een bevestiging dat de overeenkomst niet ingaat.

Mvg

Het Beup Tem






Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Sarah

TalkToo's: 88

VOORSTEL TOT OPLOSSING (geaccepteerd)

Geachte,


Wij hebben begrip voor uw situatie.

Wij sturen u eerstdaags een bevestiging dat de overeenkomst niet ingaat.

Mvg

Het Beup Tem


BeUP

Oplospercentage
16%

VOORSTEL AANVAARD DOOR KLANT

Beste,

hartelijk dank voor uw positieve reactie,

dit word ten zeerste gewaardeerd!!

mvg


Sarah

TalkToo's: 88

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!