PROBLEEM MET BEUP

UNIEK ID: 15984

Niet activeren van contract

688 keer gelezen
29 oktober 2014

Op 17/10/2014 is er een aanvraagformulier getekend dat nadien een contract bleek te zijn bij een vertegenwoordiger van jullie.

Op deze datum neemt jullie vertegenwoordiger alle papieren mee en “vergeet” ons exemplaar hier achter te laten, dit zou ze nadien binnenbrengen.

Na een telefoontje van jullie firma op vrijdag 24 oktober heb ik gevraagd om het voorstel nog eens door te sturen vooralleer verder te gaan met verdere stappen.

Na alles nog eens goed bekeken te hebben en ook de achterkant te lezen, die niet werd toegelicht door jullie vertegenwoordiger, ben ik tot de conclusie gekomen dat jullie product totaal niet bij mij past. Ik heb geen bedenktijd gekregen en de kosten zijn te hoog gegrepen voor onze zaak vrees ik. 

Aangezien het contract pas een paar dagen geleden getekend is en ik het pas 2 dagen geleden ontvangen heb via post en er van jullie nog geen prestaties geleverd zijn, wil ik vragen dit conrtact niet te activeren en onmiddellijk met wederzijdse toestemming te annuleren zonder verdere kosten.

Uit klantvriendelijkheid en doordat het contract nog maar pas getekend is en er nog geen prestaties geleverd zijn, zou dit in mijn geval van toepassing moeten zijn.

Hopend op een snelle oplossing.


Gewenste Oplossing

Niet activeren van contract geen extra kosten, mits nog geen geleverde prestaties.


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Cafetaria

TalkToo's: 75

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!