PROBLEEM MET BULEX

UNIEK ID: 17372

Service Welke service

694 keer gelezen
17 januari 2018

Meest incompetente planning en techniekers ooit. Verlof genomen om thuis te zijn wanneer technieker zou komen voor onderhoud. Wij stonden ingepland als eerste bezoek tussen 7.30 en 10.00. Rond 9h kregen we telefoon dat de technieker ziek is. Deze streek hebben we in het verleden ook al eens meegemaakt, net zoals het thuisblijven en geen technieker over de vloer krijgen. Verlof groeit niet aan bomen.

Dit was onze tweede afspraak, gezien men bij de vorige afspraak niet kon zeggen om hoe laat de technieker er ging zijn en wij geen hele dag verlof konden nemen. Met een betere planning zou men er zeker voor kunnen zorgen dat klanten weten om welk uur de technieker zal langskomen. Als dit kan voor het leveren en installeren van keukens, moet dit zeker lukken voor een simpel onderhoud van verwarmingsketel. Get your sh*t together Bulex, heb het helemaal gehad met deze aanpak. Blij dat we straks verhuizen en geen last meer zullen hebben van deze amateuristische organisatie.

Gewenste Oplossing

Doe iets aan de planning, zorg dat mensen weten om hoelaat de technieker komt, zorg voor back-up.


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
A

TalkToo's: 60

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!