PROBLEEM MET DREAMLAND

UNIEK ID: 15960

Herstelling smartphone

395 keer gelezen
21 oktober 2014

Op 25/04/14 een smartphone aangekocht, op 21/08/14 binnengebracht voor herstelling (btw, zoontje was er niet gaan opzitten zoals vermeld, gsm stak in zijn broekzak) en tot op heden 21/10/14 nog steeds Zonder gsm. Heb al vele keren gebeld om informatie in te winnen over het toestel, maar zonder succes. De laatste melding dateert van zaterdag 11/10/14, er werd ons toen gezegd dat er geen herstelling geschiedde en dat ze mij zouden contacteren om het onherstelde toestel gaan af te halen, dat is toch meer dan een klucht! Ik ben alleenstaande moeder zonder enige ondersteuning en dat toestel is van groot belang voor mijn zoon door mijn onregelmatige werkuren. Tweede probleem, het simkaartje zit nog in gsm, dus betaal ik al 2 maand abonnement voor niets... 

Ik bespaar jullie verdér van de opmerkingen  die ik heb gekregen van de medewerkers van Dreamland, sommigen waren er echt over.

Ik druk er op dat ik het niet zo zal laten. Het zou een aangename verrassing zijn mochten jullie een geste naar de klant toe doen.

Mvg, Sonia Elpers

Gewenste Oplossing

Een werkend toestel krijgen, ons simkaartje eindelijk terug krijgen..... ik vind wel dat er van de staf uit iets kan gedaan worden, we zijn (nog steeds) trouwe klanten. In de hoop snel nieuws te krijgen laat ik u, Sonia Elpers Busingenstraat 9  1750 Lennik 0476/540971


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Sonia

TalkToo's: 75

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!