PROBLEEM MET ELECTRABEL

UNIEK ID: 15272

eindfatcuur

8.469 keer gelezen
24 april 2014

beste electrabel , ben begin dit jaar  bij jullie klant geworden omdat jullie goedkoper waren dan mijn huidige leverancier daar betaalde ik 12 maand 181€ en kreeg als afrekening 340€ terug

betaald nu 3 maand  bij electrabel 180€  , en krijg een eindfactuur van 294.53€

dit is toch niet logisch ??

is dit mss omdat ik maar 3 maand klant ben geweest dat er kosten bijgerekend worden ( wat in feite niet mag )

grtz chris

Gewenste Oplossing

dat dit mss herbekeken word en er een eerlijk antwoord komt op mijn probleem want de eindafrekening is nu niet logisch , zou in feite geld moeten terugkrijgen als je het bedrag van mijn vorige leverancier bekijkt kan jullie gerust de eindfactuur van mijn vorige leverancier doormailen dank voor u begrip grtz chris

Oplossing van Electrabel:



klant telefonisch gecontacteerd






Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Chris

TalkToo's: 0

REACTIE ELECTRABEL

Beste Klant,

Bedankt om dit te melden, we nemen dit probleem onmiddellijk in behandeling.
Electrabel

Oplospercentage
32%

REACTIE KLANT

beste electrabel

bedankt voor de moeite

grtz chris


Chris

TalkToo's: 0

VOORSTEL TOT OPLOSSING (geaccepteerd)

klant telefonisch gecontacteerd


Electrabel

Oplospercentage
32%

VOORSTEL AANVAARD DOOR KLANT

de uitleg was dat ik zoveel moet betalen omdat ik maar 3 maand klant was in de wintermaanden , en in de zomermaanden je in feite teveel betaald als reserve voor de wintermaanden , dus heb ik bij mijn vorige leverancier 340€ terug gekregen en

dat is ook een beetje de reden waarom ik nu ook die 294.53€ als eindafrekening krijg

dusja  t zal wel waar zijn zeker , had toch gehoopt op een korting op het eind bedrag maarja , een particulier kan niet veel beginnen tegen een groot bedrijf he

grtz chris 

 


Chris

TalkToo's: 0

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!