PROBLEEM MET ENI GAS AND POWER NV

UNIEK ID: 16896

Ondermaats

4.504 keer gelezen
22 februari 2016

Daar mijn ouders hulp behoevend  zijn , op 87 jarige leeftijd , bekeken wij hun facturatie in januari even van nutsvoorzieningen, zij betalen , €171.17 maandelijks + opleg eindfactuur € 100, € 2052 jaarlijks / gas + elektriciteit, wij hebben online gezocht, ze kunnen een goedkopere versie aanbieden !

Online geregeld, doch wij wensen een maandelijkse aflossing

Elektriciteit € 80

gas € 50

Papieren facturatie dient gehandhaaft te worden als zijnde suplus € 2

Samen € 132 , dit is toch geen moeilijke vraag ? of zijn wij verkeerd, simulatie is zelfs gebeurd via hun eigen website ! ! !

Gewenste Oplossing

Veel snellere feedback, wachttijd soms 14 dagen ! Oplossing naar onze wens terug communiceren naar zoon toe, concreet antwoord op de gestelde vragen ! ! ! als zijn Jan Scheers, mail bekend bij klantendienst , gelieve ouders hier niet mee lastig te vallen ! zij hebben het al moeilijk genoeg !

Oplossing van Eni Gas and Power NV:



Beste,

Onze klantendienst heeft u via e-mail gecontacteerd.

Indien u nog verdere vragen heeft, gelieve op die e-mail te antwoorden.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn, kan u ons steeds contacteren.

Mvg,

Eni-klantendienst






Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Lorette

TalkToo's: 0

REACTIE ENI GAS AND POWER NV

Beste mevrouw Vermeulen,

We hebben uw vraag goed ontvangen. U zal eerstdaags gecontacteerd worden met een antwoord op uw vragen. 

Groeten, 

Eni-klantendienst


Eni Gas And Power NV

Oplospercentage
43%

VOORSTEL TOT OPLOSSING (geaccepteerd)

Beste,

Onze klantendienst heeft u via e-mail gecontacteerd.

Indien u nog verdere vragen heeft, gelieve op die e-mail te antwoorden.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn, kan u ons steeds contacteren.

Mvg,

Eni-klantendienst


Eni Gas And Power NV

Oplospercentage
43%

VOORSTEL AANVAARD DOOR KLANT

Eindelijk is het opgelost , jammer dat het langs deze weg moet gaan......kan vermeden worden !

Maar in ieder geval blij dat het opgelost is voor de ouders

Bedankt


Lorette

TalkToo's: 0

REACTIE ENI GAS AND POWER NV

Beste,

Nogmaals onze excuses. Hopelijk kunnen we in de toekomst u beter te woord staan.

Mvg,

Eni-klantendienst


Eni Gas And Power NV

Oplospercentage
43%

REACTIE KLANT

Ben het echt zo beu, van hun belofte is dan ook niets maar ook niets waargemaakt, ik ontvang hier juist hun 'ONLINE ' facturatie ondanks dat er meermaals is gevraagd papieren versie te versturen ! ouders kunnen 'niet ' meer op de computer, er wordt gewoonweg geen rekening mee gehouden,

Bedrag is ook  ' NIET ' volgens afspraak die gemaakt zijn door dhr. Maes Stijn, echt bedroevend

Zaterdag ga ik praten met schoonouders om eventuele overstap te doen naar onze 'nutsleverancier ' jamais problemen met Luminus daar is klant -klant ! 


Lorette

TalkToo's: 0

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!