PROBLEEM MET ENI GAS AND POWER NV

UNIEK ID: 16725

veel te hoge slotafrekening

4.680 keer gelezen
18 november 2015

Een appartement dat ik verhuur is komen leeg te staan in januari 2015. De facturen voor elektriciteit werden door ENI plots naar mij als huiseigenaar gestuurd. Ik heb telefoon gehad met de klantendienst van ENI, waarbij men mij heeft aangeraden om een tijdelijk contract aan te gaan tot ik een volgende huurder had. Ik zou dan een voorschot moeten betalen van 10 euro per maand voor gas en elektriciteit. Op het moment dat er een nieuwe huurder is zou ik een afrekening krijgen van de verbruikte gas en elektriciteit. Ik zou een vaste prijs per KW betalen zonder bijkomende kosten. Nu krijg ik de slotafrekening. Totaal werkelijk verbruik van gas: 10kw of 0.30 euro. Elektriciteit: 60 kw of 3,69 euro. In totaal dus 3,99 euro. En toch krijg ik een totale factuur van 130,20 euro.  Een heel aantal kosten komen erbij waarbij vooral opvalt een jaarlijkse vergoeding van 39,94 euro voor gas en 39,94 euro voor elektriciteit. Dit is volledig buiten proportie en vooral niet zo afgesproken. Ik heb verschillende malen gebeld naar de klantendienst van ENI. Daar krijg ik de boodschap dat men mij iets heeft wijsgemaakt. Ik ging ervan uit dat ENI een ernstige organisatie is en dat men mensen niet zomaar iets wijsmaakt. 

Gewenste Oplossing

De kosten van de jaarlijkse vergoeding laten vallen.

Oplossing van Eni Gas and Power NV:



De klant heeft gemeld dat het probleem is opgelost.




Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
El Hassan

TalkToo's: 75

REACTIE ENI GAS AND POWER NV

Beste,

U bent gisteren door onze klantendienst gecontacteerd. Uw dossier werd in orde gebracht!

Mvg,

Klantendienst eni


Eni Gas And Power NV

Oplospercentage
43%

VOORSTEL AANVAARD DOOR KLANT

Dit probleem is opgelost!
El Hassan

TalkToo's: 75

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!