PROBLEEM MET ENI GAS AND POWER NV

UNIEK ID: 9088

Welkoms kado van 8 eur

658 keer gelezen
01 juni 2012

We zijn sinds 1-4-2012 overgestapt naar nuon. Op 20-5 kregen we een herrineringsbrief met 8 eur extra kosten. Wij hebben de eerste factuur nooit ontvangen. Bij melding van dit aan nuon zeggen ze dat ik maar met de post moet contact nemen. Ik vind dit weinig klant vriendelijk. Had ik die eerste factuur ontvangen en niet betaald dan ging ik die 8 eur onmiddellijk betalen maar dit vind ik echt niet correct. Heb ook proberen te bellen maar aangezien het lang duurde stelden een automatische computer voor om mij terug te bellen binnen de 24u. Ik heb gisteren inderdaad een rinkel gekregen van een prive nummer en ze hebben direct opgelegd groot vermoeden dat dit Nuon was. Dit valt voor mij niet onder de noemer "klanten terugbellen" en als zij het niet waren dan heb ik ze niet gehoord.

Gewenste Oplossing

De 8 euro crediteren.


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Steven

TalkToo's: 0

REACTIE ENI GAS AND POWER NV

Beste klant

Zoals u weet, behoort Nuon Belgium sinds 1 november 2012 tot het energiebedrijf eni.

Ten gevolge van deze overname werd uw vraag rechtstreeks door onze klantendienst opgevolgd.

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, kan u ons voortaan opnieuw bereiken via deze site.

Met vriendelijke groeten,

Eni klantendienst

 


Eni Gas And Power NV

Oplospercentage
42%

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!