PROBLEEM MET FINTRO

UNIEK ID: 16041

protect invest life BEC 4500159

445 keer gelezen
02 december 2014

Op 18/8/2014 gaf ik opdracht aan mijn fintro kantoor-Wevelgem-j.Dessauvage Adviesburo,

voor de volledige afkoop van mijn levensverzekeringscontract.

Wat volgens agent ook gebeurd is op 30/9/2014.

Maar ondanks vele beloftes en twee maanden verder staat er nog altijd geen geld op mijn rekening.

Mijn vraag:Wanneer wel? En waar is mijn geld naartoe?

Graag zo snel mogelijk antwoord aub.

 

og altijd geen geld op rekening.

Gewenste Oplossing

Mijn vraag:Wanneer wel? En waar is mijn geld naartoe? Graag zo snel mogelijk antwoord aub.


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Ronny

TalkToo's: 75

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!