PROBLEEM MET GLS

UNIEK ID: 17349

Levering pakket uitermate slechte klantenservice

1.183 keer gelezen
30 May 2017

Bij de levering van mijn pakket, liep er heel wat mis.   Ik kreeg een bericht in de bus op 27/05/2017 met daarop de vermelding dat er een eerste levering plaatsvond op 26/05/2017 om 13u02. Er was zogezegd niemand thuis en daarom vond er een tweede levering plaats op 27/05/2017 om 14u12. Weer werd er niet aangebeld en was er zogezegd niemand thuis. Ik stond hiervan versteld aangezien ik de volledige 2 dagen ben thuisgeweest, en er niemand heeft aangebeld aan de deur (dit wordt geregistreerd via een videofoon). Daarnaast werd de naam nog eens verkeerd geschreven. (Terwijl dit gewoon dient overgeschreven te worden van het pakket...)   Met dit bericht van het pakket, paste ik de leverdatum aan naar 30/05/2017 op de site. Ik belde in de voormiddag naar het nummer 02/55 66 211 om te vragen wanneer de koerier ongeveer zou langskomen. Ik kreeg iemand aan de lijn die me vertelde dat ze de koerier niet kon bereiken en ze noteerde mijn nummer en ging mij terugbellen. Ik heb echter geen telefoon meer gekregen en heb dan maar zelf teruggebeld om 17u. Dezelfde mevrouw zei dat de koerier nog steeds onderweg was en dat ze leveren tot 18u15. Even later constateerde ik op de site dat het pakket niet geleverd kon worden. "Het pakket kon niet geleverd worden omdat de goederenreceptie gesloten was."   De levering is nu wéér aangepast, naar 31/05/2017.

Gewenste Oplossing

Snelle levering van het pakket. Hopelijk wordt er iets gedaan aan deze slechte klantenservice.


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Dakota

TalkToo's: 60

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!