PROBLEEM MET KIALA

UNIEK ID: 15372

spoor van pakketjes kwijt

8.375 keer gelezen
20 mei 2014

2 Pakketjes die ingeleverd zijn op 17/03 Zijn verloren, daar heb ik bevestiging van gekregen. Ze zijn gewoon verdwenen. Er was iets met de etiketten die niet gescand konden worden. Na heen en weer ge-mail eindelijk de bevestiging gekregen dat ze het spoor van mijn pakketen kwijt waren. Na het invullen van de formulieren, scannen van de bewijzen,... heb ik deze doorgemaild samen met onderstaande mail: 

 

Wat met de 4€ verzendkosten? 

 Ik vind het wel een ongelooflijk rare werkwijze dat ik als klant al het werk moet verrichten, opsnorren van die briefjes, invullen van formulier,... terwijl ik het pakket correct heb ingeleverd. Ik verpak de pakketjes altijd in stevige kartonnen dozen en effen bruin stevig papier, print het verzendlabel in kleur af, bevestig het stevig aan de doos,...


Dat was op 18/04. 22/04 kreeg ik dan de mail dat het doorgegeven was aan de directie ter goedkeuring ( lijkt me onwaarschijnlijk dat een directie zich daarmee bezighoudt). Een maand later nog steeds geen antwoord ontvangen. De schoenen en wekker zijn verdwenen en ik ben daarboven ook nog eens 8€ kwijt aan verzendkosten. 

Gewenste Oplossing

Ik wens dringend antwoord te ontvangen welk bedrag ik ter vergoeding krijg!

Oplossing van Kiala :



De klant heeft gemeld dat het probleem is opgelost.




Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Sofie

TalkToo's: 75

VOORSTEL AANVAARD DOOR KLANT

Dit probleem is opgelost!
Sofie

TalkToo's: 75

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!