PROBLEEM MET KREFEL NV-SA

UNIEK ID: 10938

Aankoop was stuk men wilde niet omruilen

1.995 keer gelezen
07 november 2012

Op 22/10/12 kocht ik in Krefel Oostakker een Delonghi automatisch espresso machine ter waarde van 999.- euro.Diezelfde avond, na een 5tal koppen te hebben gemaakt, valt het me op dat de machine onderaan lekt. Ik bel de volgende morgen naar Krefel met deze melding. Krefel antwoordt dat ik de hersteldienst van Delonghi moet contacteren. Ik zeg hen geen sprake van en vraag om omruiling. Krefel Oostakker zegt me dat dit onmogelijk is, en dat ik de hersteldienst van Delonghi moet contacteren via hun klantendienst. In antwoord zeer verontwaardigd dat ik geen 999 euro betaal voor een machine die al direct moet hersteld worden. De telefoon wordt net niet neergegooid.Vervolgens contacteer ik de Krefel klantendienst. Een dame neemt mijn klacht op en zegt dat zij Delonghi zullen contacteren om een oplossing te vinden, ik zou binnen de dag een telefoontje krijgen. Niets dus.De volgende dag telefoneer ik opnieuw naar Krefel Oostakker en krijg een andere verkoper aan de lijn. Wanneer ik mijn verhaal nogmaals herhaal, zegt ie dat ik zelf direct naar de technische dienst van Delonghi moet bellen. Ik moet het nummer maar opzoeken op internet. Vervolgens een bruusk einde van het telefoontje. Ik vind het Delonghi nummer, contacteer hen en heb direct een afspraak met een technieker. Delonghi verzekert me dat Krefel wel degelijk het apparaat had moeten vervangen.Ik bel opnieuw naar Krefel Oostakker en krijg verkoper nr 3 aan de lijn. Opnieuw vertel ik mijn verhaal, zeggend dat Delonghi het vreemd vindt dat mijn toestel niet vervangen heeft. Na veel meer aandringen besluit verkoper 3 zijn hoofdkantoor in Brussel hierover te contacteren. Hij zou me terug bellen. Ik heb niets meer van hen gehoord.Vandaag is de technieker van Delonghi langs geweest. Hij vond niet direct een oorzaak voor het lekken. Hij heeft het apparaat mee, vermits er waarschijnlijk een constructiefout in zit.  

Gewenste Oplossing

OF annulatie van de aankoop OF direct vervanging van het lekkende 'nieuwe' machine voor een nieuwe   Door al het getelefoneer werd er enorm veel tijd verloren. 


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
J

TalkToo's: 0

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!
Krëfel

TalkToo's: 0
Geplaatst op 08 november 2012 om 16u52
+0

 

 

Geachte Klant,

                       

Eerst en vooral wensen wij u te danken voor het vertrouwen gesteld in onze firma voor uw aankopen.

 

Met spijt vernemen wij de problemen die zich stellen met uw expresso van het merk Delonghi.

 

Graag willen wij u langs deze weg onze spijt betuigen over de manier waarop de communicatie is verlopen. Wij verzekeren u dat deze zaak besproken zal worden met de betrokken diensten en personen om herhaling te voorkomen in de toekomst.

 

Teneinde het euvel aan uw expresso zo snel mogelijk te kunnen oplossen, hebben wij onmiddelijk contact opgenomen met de verantwoordelijke van Delonghi.

 

Wij hebben uw belangen behartigd en wij hebben het genoegen u te melden dat wij in samenspraak met Delonghi hebben besloten om uw toestel om te ruilen.

 

Delonghi zal u eerstdaags contacteren teneinde een afspraak te regelen om deze omruiling te laten doorgaan.

 

Wij hopen dat deze oplossing u volledige voldoening schenkt en dat wij u in de toekomst opnieuw als trouwe klant mogen begroeten. Wij stellen het namelijk op prijs onze slogan “Voor U zetten wij de puntjes op de Ë” waar te maken.

 

Gelieve ons te verontschuldigen voor de opgelopen ongemakken en ongenoegen, geheel buiten onze wil om.

                       

U een goede ontvangst toewensend en steeds tot uw dienst, verblijven wij, Geachte Klant, met oprechte hoogachting.

 

Quality Control & Claims Krëfel