PROBLEEM MET KREFEL NV-SA

UNIEK ID: 14190

Na nog geen 2 maand al binnen voor herstelling

1.273 keer gelezen
06 november 2013

na 2 maand na aankoop toestel stuk en binnen  voor herstelling,alles van kabels mee in doos binnengebracht in winkel,

herstelling klaar en toestel gaan afhalen ,thuis echter tot conclusie gekomen geen kabels in de doos

terug naar winkel ah ze moeten hersteldienst contacteren die vergeten! 

Na 10 dagen bericht geen kabels bij hersteldienst!

opnieuw bestellen dus op krefel hun kosten,want door hun zoek!

na 13 dagen eens gebeld naar winkel in. Aalst, momenteel kunnen ze me niet helpen ,we zullen terug bellen zodra we iets weten!

we kunnen nog steeds de monitor niet gebruiken want het is de stekker zelf,verkopen gaat maar kwa service!!!!!

Gewenste Oplossing

zonder kabel kunnen we geen monitor gebruiken,en zelf kunnen we geen kopen of vinden !!!..

Oplossing van Krefel NV-SA:



De klant heeft gemeld dat het probleem is opgelost.




Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Gonda

TalkToo's: 84

VOORSTEL AANVAARD DOOR KLANT

Dit probleem is opgelost!
Gonda

TalkToo's: 84

REACTIE KLANT

Vandaag nog van krefel een oplossing gekregen,we mochten om een volledig nieuw toestel komen.

bedankt hiervoor !


Gonda

TalkToo's: 84

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!
Krëfel

TalkToo's: 0
Geplaatst op 06 november 2013 om 14u51
+0

Beste

Het spijt ons dit te horen. Kunt u ons uw gegevens alsook het herstelnummer doorsturen op volgend mail adres: eshop@krefel.be?

Dan laten we dit meteen nakijken voor u.

Met vriendelijke groet

Krëfel