PROBLEEM MET MCAFEE

UNIEK ID: 17194

abonnement gewijzigd zonder mijn toestemming

225 keer gelezen
18 oktober 2016

Ik had een All Acces geldig tot 1/12/2016. Ik ontving op 16/10/2016 een mail van Mcafee renewals dat mijn automatische verlenging niet werkte. Ik klikte op de link Mcafee Customer Support. Daar werd mij gevraagd om eerst te betalen met aandrang zelfs voor 4 jaar. Ik nam enkel voor 1 jaar met 4 maanden gratis. Nu blijkt dat ik geen All Acces meer heb maar een anti-virus plus en mijn andere 5 devices staan niet meer als beveiligd aangeduid op dit abonnement. Ik kan ook niet meer inloggen met mijn account, ze hebben gisteren ingelogd via Live Chat en er subscription@mcafeepayment.com ingezet.  Als ik het abonnement controleer zou dit nu lopen tot 27/12/2029 ??Ik kan u dus ook niet meer contacteren voor rechtstreekse hulp omdat mijn account niet meer werkt. Vindt u het normaal dat mij gevraagd wordt bij welke bank ik ben ?

 

Gewenste Oplossing

ik wil mijn all acces liefst behouden of toch mijn andere devices beveiligen voor dezelfde prijs. Vroeger stuurde u een mail met daarin een link om te openen op de andere apparaten, kan dit niet meer ?


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Myriam

TalkToo's: 75

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!