PROBLEEM MET MCAFEE

UNIEK ID: 16760

Antivirusbescherming

299 keer gelezen
08 december 2015

Zondag 06/12 ontving ik een mail van McAfee: SERVICEMELDING: Antivirusbescherming is verlopen. Aangezien ik hierdoor dacht dat mijn pc geen bescherming meer had, ben ik hierop ingegaan en heb ik een nieuw abonnement genomen. Echter, na betaling zag ik dat mijn pc nog meer dan 200 dagen beschermd is door een ander product en het abonnement van McAfee al meer dan 6 maanden geleden verlopen was.

Iedere consument kan binnen de 30 dagen afzien van zijn aankoop. Nu ben ik via de site van McAfee gaan kijken naar hun contactgegevens en heb ik al vele malen geprobeerd een mail te versturen maar deze geraakt niet verzonden. Ook heb ik hen al verschillende malen proberen te bellen maar er neemt niemand op.

Hoe komt dat zij zo onbereikbaar zijn? Dit is toch niet mogelijk voor een dergelijk bedrijf?

 

Gewenste Oplossing

Graag zou ik terugbetaald worden.


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Nathalie

TalkToo's: 75

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!