PROBLEEM MET MEDIAMARKT

UNIEK ID: 17354

GSM van half jaar oud niet meer in garantie volgens MM

599 keer gelezen
28 juni 2017

Mijn Samsung GSM heb ik op 19/06 binnen gebracht in de  Mediamarkt van Schoten omdat mijn toetsen niet meer werkten en er langzaamaan een paarse vlek op mijn scherm verschenen is. Een paar dagen later ontving ik een sms met de boodschap dat de herstellingskost €213 gaat zijn. Ik ging er vanuit dat mijn toestel nog in garantie was en kostenloos hersteld ging worden. Echter wordt er beweerd dat er een barst in mijn scherm zit en dit buiten garantie valt. Hieronder mijn mail aan Mediamarkt Schoten met de omschrijving van mijn problemen/frustraties:

-         - Het is absoluut onmogelijk om jullie aan de lijn te krijgen (en dan heb ik het niet enkel over zaterdag zoals jullie in het automatisch antwoord zelf aangeven). Ik heb zo vaak moeten proberen voordat mijn oproep beantwoord werd. Een eerste telefonisch contact is gelukt na 3 keer proberen, een poging op een tweede telefonisch contact heb ik na 5 keer opgegeven.

 

-         - Bij het afgeven van mijn GSM is helemaal niet overlopen wat de kosten zouden zijn. Ja, ik heb een formulier getekend met daarop de omschrijving van het probleem en op de achterzijde staat er inderdaad vermeld dat er kosten kunnen aangerekend worden voor dit en dat. Maar geldt het niet als goede service naar uw klanten toe dat u even vermeldt dat er zelfs betaald moet worden om mijn GSM ONHERSTELD te laten en NIET terug te krijgen?! Mijn GSM was een half jaar oud. Ik mag op zijn minst verwachten dat de “nakijkkost” niet aangerekend wordt.

 

-          - Op het formulier staat bij de omschrijving van het probleem dat het scherm geraakt is aan de linkerkant (een paarse vlek op het scherm)en de toetsen niet meer werken. Als ik om uitleg vraag over het simpele smsje dat de herstellingskost €213 (!) gaat zijn, wordt me leukweg medegedeeld dat er een barst in het scherm zit en het scherm dus hersteld moet worden(In welke wereld kost het herstellen van een scherm trouwens €213?). Dus even een korte samenvatting van het verhaal: Ik lever mijn GSM in ZONDER barst (bewijs hiervan is de omschrijving die door uw werknemer opgesteld is na het zorgvuldig bekijken van mijn GSM en die NIKS vermeldt van een barst) en plots krijg ik als reden dat mijn GSM niet in garantie hersteld kan worden “een barst in het scherm” met bijhorende foto’s? Is dit een trukje om mijn GSM als “niet onder garantie” te laten herstellen??

 

 

Gewenste Oplossing

Een kosteloze herstelling aangezien de barst NIET aanwezig was op het moment van afgave in de Mediamarkt.


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Sofie

TalkToo's: 60

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!