PROBLEEM MET MEDIAMARKT

UNIEK ID: 17367

Stroomkabel niet aanwezig arrogante medewerker

59 keer gelezen
02 december 2017

Geachte,

 

Vandaag omstreeks 18 uur vertrok ik aan MediaMarkt Eindhoven Ekkersrijt met een gloednieuwe televisie van Philips, 6100 series waarvoor ik behoorlijk wat geld betaald heb. Eenmaal thuisgekomen merkte ik bij het uitpakken op dat er geen stroomkabel in de doos te bespeuren was. Ik heb overal gezocht maar kon hem nergens vinden. Na 6 keer gebeld te hebben naar de filiaal in kwestie, omdat er voordien niemand opnam heb ik iemand aan de lijn kunnen krijgen. Na heel mijn probleem uitgelegd te hebben kreeg ik doodleuk te horen dat ik net pech had om juist die ene doos meegenomen te hebben waar geen kabeltje in zat en dat ik dan maar terug naar Eindhoven moest komen om de kabel op te halen. Dit vond ik dus onredelijk omdat dit vanuit Mol een dikke 40 minuten rijden is. Hierop kreeg ik dan de vraag en ik quoteer; "wat ik dan eigenlijk verwachtte? Dat ze morgen even in hun auto zouden springen om mijn kabeltje speciaal voor mij naar Mol te brengen?" Dit vind ik ronduit arrogant. Ik heb dan ook geantwoord dat ik dat nu inderdaad verwacht aangezien ik als klant bij het aankopen van een nieuw product wil dat deze in volledigheid meegenomen kan worden. Hierop kreeg ik dan weer op een arrogante manier een antwoord dat ik dit lekker kon vergeten. Ik heb dan ook duidelijk laten blijken dat ik hier als klant niet akkoord mee ben en dat ik een redelijke tegemoetkoming verwacht. Hij wist mij hierop te zeggen dat hij me dan maar een 'gratis' kabeltje zou opsturen en dat ik dit tegen dinsdag in de bus zou ontvangen. Een gratis kabeltje dat normaal al in de doos zou moeten zitten. Hier viel natuurlijk niet verder over te discuteren en na een geweldig vriendelijke 'jooo' van de medewerker liep het gesprek dan ook ten einde. Ik kan als klant best begrijpen dat er wel eens iets mis kan gaan met de verpakking en dat neem ik jullie ook niet kwalijk maar wat ik dus niet kan begrijpen is dat ik als klant op zo een onbeschofte manier behandeld word als ik laat blijken dat ik een probleem heb dat opgelost moet worden. Dit heeft mijn vertrouwen in jullie klantvriendelijkheid geweldig naar beneden getrokken dus ik hoop dat ik hier een redelijke tegemoetkoming voor kan verwachten.

 

Met vriendelijke groet,

Vagif Nasirov

 

Notice: Undefined index: ervaring in /home/vhosting/a/vhost0053298/domains/talktoo.be/htdocs/private/templates_c/82f8e81a07cd0335826e6187b0a9656ede2b5500.file.melden.tpl.php on line 227

Notice: Trying to get property of non-object in /home/vhosting/a/vhost0053298/domains/talktoo.be/htdocs/private/templates_c/82f8e81a07cd0335826e6187b0a9656ede2b5500.file.melden.tpl.php on line 227

Gewenste Oplossing

Een redelijke tegemoetkoming in de vorm van een compensatie Notice: Undefined index: oplossing in /home/vhosting/a/vhost0053298/domains/talktoo.be/htdocs/private/templates_c/82f8e81a07cd0335826e6187b0a9656ede2b5500.file.melden.tpl.php on line 240 Notice: Trying to get property of non-object in /home/vhosting/a/vhost0053298/domains/talktoo.be/htdocs/private/templates_c/82f8e81a07cd0335826e6187b0a9656ede2b5500.file.melden.tpl.php on line 240


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Vagif

TalkToo's: 60

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!