PROBLEEM MET PARSHIP

UNIEK ID: 17317

Bedrieglijke contractverlenging

261 keer gelezen
25 januari 2017

Ik ga een abonnement aan voor een jaar per overschrijving.  Ene Joop bevestigt me dat dit na een jaar stopt als ik niet meer betaal.

Een jaar later kan ik geen gebruik meer maken van de dienst en krijg ik de vraag 399 euro te betalen.

Ik meld dat ik geen tweede jaar wens. Hierop krijg ik geen reactie. Blijkbaar kan ik niet op dit e-mailadres reageren.

Aangezien ik niets hoor ga ik ervan uit dat dit in orde is. Nu wordt er gedreigd met incasso. Ik ben hoedanook niet van plan dergelijk bedrag te betalen.

 

Eventueel wil ik wel nog voor 2 maanden betalen aangezien er blijkbaar 2 maanden opzegperiode wordt gevraagd.

Wel zal ik het dan niet nalaten alle mogelijke contacten te benaderen met de waarschuwing op te passen voor de bedriegelijke communicatie van Parship.

 

Steven

Gewenste Oplossing

Onmiddellijke uitschrijving bij Parship zonder verder betaling te moeten doen. Eventueel wil ik wel nog voor 2 maanden betalen aangezien er blijkbaar 2 maanden opzegperiode wordt gevraagd. Wel zal ik het dan niet nalaten alle mogelijke contacten te benaderen met de waarschuwing op te passen voor de bedriegelijke communicatie van Parship.


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Steven

TalkToo's: 75

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!