PROBLEEM MET SCARLET

UNIEK ID: 17344

TV decoder werkt WEERAL niet

1.328 keer gelezen
02 April 2017

2 de keer in 3 maanden dat ik tijdens het opnemen van films, rechts onder in beeld een foutcode krijg. Dan vind ik al mijn recente opnames niet meer terug in de lijst. Dan start ik de decoder terug op, opnames zijn terug, dag daarnaa werkt de decoder helemaal niet meer. Is 2 keer op de exact zelfde manier gebeurd.

Ik heb dan de decoder uit het stopcontact getrokken, dan modem uitgetrokken, 20 seconden gewacht, modem terug aangeloten, wanneer deze geboot was, decoder terug opgestart en een factory reset gedaan door tegelijk op 'back, OK, home' te drukken. Werkt nog steeds niet en krijg nu de melding 'Currently, your connection does not allow to use your decoder. Contact belgacom.'


Mijn ouders zijn denk ik al bijna 10 jaar bij telenet, hebben zelfs nog zo'n oude digibox, en hebben nooit geen problemen gehad. Ik ben vroeger een jaar bij telenet geweest, ook nooit geen problemen.


Ti's goed dat je goedkopen bent dan de concurentie, maar da wil nie zeggen dat het allemaal dan maar half z'n botten moet werken.

Gewenste Oplossing

Dat ik het product krijg waarvoor ik betaal.  


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Will

TalkToo's: 0

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!