PROBLEEM MET TELENET

UNIEK ID: 10287

Blokkerig beeld

979 keer gelezen
16 september 2012

Sommige zenders geven soms blokkerig beeld (ene dag wel, andere niet). Afwisselend in zenders meestal VTM, VT4 en VijfTv. Hiervoor al meermaals naar de klantendienst gebeld waarbij we van het kastje naar de muur gestuurd worden. Dan zou het aan de coaxkabel liggen, dan weer aan het kastje aan de muur of sturen ze een technieker waarvoor we 75 Euro betaalden (zonder dit op voorhand te melden). Coaxkabel is al tweemaal vervangen op onze kosten en de problemen zijn nog steeds niet opgelost. We krijgen steeds dezelfde antwoorden van de technische dienst waarin de problemen geëxternaliseerd worden terwijl het probleem duidelijk bij Telenet ligt. Wij zijn het beu om zelf te blijven opdraaien voor gemaakte kosten en stellen hierbij ons abonnement bij Telenet in vraag.

Gewenste Oplossing

Terugbetaling van 75 euro,vergoeding voor beide coaxkabels (30 euro) en vervanging van huidige Digibox door nieuw model.

Oplossing van Telenet:



Beste,

 

Ondertussen heeft één van onze collega's u een e-mail verstuurd.

 

Met vriendelijke groeten,

Charlotte van Telenet






Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Maarten

TalkToo's: 0

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!