PROBLEEM MET TELENET

UNIEK ID: 15193

Telenet doet onvriendelijk telefoon en wil niets aanpas

8.543 keer gelezen
07 april 2014

Het gaat om een gesprek dat plaatsvond rond 19:00 maandag 7 april met klantennr 922229217 Zodat Telenet dit zelf kan nagaan in gesprekken. Ik had dus om een stopzetting gevraagd van men internet op de datum 8 april 2014, maar ondanks problemen met de kabel belde ik hun van ervoor op voor te vragen of ze gewoon de maand zouden laten doorlopen waarvoor ik betaalde. Zei de mevrouw aan de lijn ja nee dat doen wij niet dan moet u volgende maand ook nog internet nemen en dat doen wij niet voor een week ofzo waarop ik zei maar ik heb hiervoor betaald en wil gewoon dat de maand blijft doorlopen zoals waarvoor ik ook betaald heb. Waarop ze mij ook nog antwoorden van ja daar kunnen wij niets aandoen dat de kabel van belgacom nog niet ligt dat betekent dat zij hun diensten wel niet uitvoeren zoals ze zouden moeten uitvoeren toch waarop ik toen antwoorden van ; vorige keer kon de datum wel aangepast worden zonder problemen door een collega van u. Waarop zei dan weer zei dat is hun probleem maar ik neem mijn job serieus en toen begon ik woedend te worden waarop ze dan zei ja dan heb ik u identiteitskaart nr nodig en dan zal ik dit aanpassen en toen zei ok ik bel u later terug en dan geef ik u dit. Toen ik terug belde kreeg ik een andere collega weer aan de lijn en zei ze me dat dit niet mogelijk was voor haar en dat ze geen bevoegdheid had waarop ze zei ik ga u doorwijzen naar iemand die dit wel mag doen en toen werd ik doorverwezen naar een bericht. Sorry meneer maar de telenet klantendienst is momenteel gesloten gelieve morgen terug te bellen terwijl het kwart na 7 was en de klantendienst pas sluit om 8 uur in de avond en ik zojuist nog een medewerker aan de lijn had. Dus ik ben razend door hoe dit gelopen is en ik ga hier zeker en vast mee verder richting het vredegerecht want dit kan contractueel helemaal niet !

Gewenste Oplossing

Dat internet blijft lopen tot einde factuur of mijn geld volledig terug

Oplossing van Telenet:



De klant heeft gemeld dat het probleem is opgelost.




Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Billy

TalkToo's: 0

VOORSTEL AANVAARD DOOR KLANT

Dit probleem is opgelost!
Billy

TalkToo's: 0

REACTIE KLANT

inmiddels opgelost en terug kosteloos heraangesloten


Billy

TalkToo's: 0

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!