PROBLEEM MET TELENET

UNIEK ID: 8991

tweede opeenvolgende digicorder stuk

560 keer gelezen
28 mei 2012

Beste, Per 1 april 2012 zijn wijn telenet klant op ons nieuw adres. De geleverde digicorder (nieuw type) gaf na welgeteld 1 maand de geest. Hij startte niet meer op. Na een telefoontje met de klantendienst werd voorgesteld dat ik een nieuwe zou ophalen bij een Telenet center.  De "nieuwe" heeft als probleem dat elke opname enorm hapert. Dit zijn dus geen "nieuwe" toestellen, maar "herstelde". Wel, deze is dus niet hersteld.  Elk Telenet center in de buurt heeft lange wachtrijen. Ik heb wat beters te doen dan uren aan te schuiven om nadien vast te stellen dat ook déze digicorder stuk is. 

Gewenste Oplossing

Ik had graag een 100% nieuw toestel en geen zogenaamde herstelling. 

Oplossing van Telenet:



Beste,

Ondertussen heeft één van onze collega's u een e-mail verstuurd.

Met vriendelijke groeten,
Charlotte van Telenet






Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Peter

TalkToo's: 0

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!