Ervaringen met Scarlet

Een ervaring melden over Scarlet!

Over Scarlet

Scarlet Belgium NV is sinds 1997 actief op de Belgische telecommarkt, en gegroeid tot een top speler, mede dankzij organische groei en door een overname politiek. Zo werd in 2003 Planet Internet België overgenomen en eind 2004 nam het ook Tiscali België over.
Eind 2008 kondigde de Belgacom Groep de overname van Scarlet aan, na goedkeuring van de Raad voor de Mededinging mededingingsautoriteiten.
Scarlet is een zelfstandige dochter onderneming onder de consumenten divisie (CBU) met zijn eigen management team en met een positionering gericht naar de prijsbewuste consument. Scarlet complementeert dus perfect het Belgacom consumenten aanbod.

Klantendienst: 022/75.27.27
Telefoon: 0800/84.000 (gratis)
Website: www.scarlet.be

Nog geen score beschikbaar




Opgelet: Scarlet is hier niet actief
Is dit uw bedrijf?
goed kwaliteit
klant vriendelijk
goedkoop

in tegen deel niets

COMPLIMENTEN

Compliment

Zeer tevreden overstap was prima  dus laten we er van genieten Baad het ni dan schaat het ni

Telefoon en internet

IK ben zeer blij met de over stap van telenet naar scarlet alles gaat prima.

Top Produkt

Reeds 5 jaar klant en nog nooit issues gehad. Werkt altijd, en werkt super goed.

Scarlet Mobile nummeroverdracht

Uiteindelijk na 14 dagen is de zaak opgelost. Het heeft lang geduurd maar men heeft het dan toch tot een goed einde gebracht en dan toch nog een compensatie gegeven. Eind goed alles goed.

PROBLEMEN

TV decoder werkt WEERAL niet

2 de keer in 3 maanden dat ik tijdens het opnemen van films, rechts onder in beeld een foutcode krijg. Dan vind ik al mijn recente opnames niet meer terug in de lijst. Dan start ik de decoder ter...

Nooit meer scarlet

Geen wonder dat Scarlet goedkoop is als ze uw volle 8 euro van uw herlaadkaart stelen. de volgende dag al is verdwenen. Dan zeggen ze altijd als excuus: Ja,je hele kaart is leeggelopen omdat je sm...

Red Abonnement

Juist nieuwe klant. Simkaart werkt drie dagen en plots geen bereik meer. Onmiddellijk gebeld naar klantendienst. 1 week later, vele telefoontjes en mailing naar klantendienst heeft nog niks uitgeh...

KIES ZEKER NIET VOOR SCARLET

Ik ben nu ruim 3 jaar klant bij scarlet, oorspronkelijk alleen met TV en Internet. DIt hebben we aangepast in oktober vorig jaar naar de fameuze Scarlet TIO. Sindsdien, factureert scarlet geregeld...

Onkosten opzegvergoeding 75euro

Scarlet vraagt een opzegvergoeding van 75€ wegens voortijdige opzeg......  Ik ben klant sinds 2009. Ik zou vroegtijdig opgezegd hebben. Op de factuur staat administratieve onkosten...